...

Dacă te întrebi cum să oprești un obicei prost, mai întâi ar trebui să înveți despre psihologia ruperii obiceiurilor proaste. A scăpa de ele începe din minte în fața corpului. Creierul tau are capacitatea de a-ti convinge corpul sa nu repete greseli, iar dorinta de a te invata acest obicei incepe cu mintea ta, iar corpul tau raspunde doar la acel impuls mental.

Încălcarea unui obicei prost poate dura foarte puțin sau foarte mult timp. Cât de mult depinde de tine și de obicei și cât de mult ești gata să renunți, dar mai ales de cum gândești.

 

„La facultatea de medicină, am învățat limbajul pe care l-am transmis pacienților”, a spus dr. Judson Brewer, director de cercetare și inovare la Centrul pentru Mindfulness și profesor de psihiatrie la Brown University School of Medicine. „Trebuie să slăbești. ? Nu mai mâncați mâncare nedorită. Încerci să te lași de fumat? Utilizați un înlocuitor de nicotină. Dar când am început să practic medicina am învățat repede că nu funcționează așa în viața reală, pacienții adevărați nu respectă mecanic formulele logice stabilite de medicii lor, se ghidează după obiceiurile lor actuale.

 

În articolul Psychology Today, Breuer spune: „Am înființat un laborator de cercetare pentru a investiga ceea ce îi lipsește medicinei moderne și am descoperit că prin mindfulness ne putem reconecta creierul pentru a ne schimba obiceiurile. TV mult, deconectați-l și scoateți bateriile de la telecomandă. Dacă doriți să reduceți fumatul, în loc să cumpărați un pachet întreg, cumpărați unul sau fumați unul și scăpați de toată carcasa, cu atât mai multă frecare. Dacă adaugi asta între tine și un obicei, creierul tău va avea mai multe probleme în a ceda acestui obicei prost.

 

5 obiceiuri care distrug stima de sine

Timpul necesar creierului tău pentru a sparge obiceiurile proaste depinde de cât de pregătit ești.

La rândul său, Art Markman, profesor de psihologie la Universitatea din Texas, a spus într-un articol de pe site-ul Fastcompany: „Obișnuințele puternice obțin ceea ce îți dorești rapid”. Când vrei să nu mai ai un obicei, poate fi greu să-l rupi. „Mai ales că nu te poți opri din memorarea acțiunilor din memorie.

 

Conform cărții sale Smart Change, Markman spune că nu poți renunța la un obicei doar încercând să-l oprești, deoarece sistemul creierului depune mult efort pentru a opri comportamentul nedorit, și chiar și atunci când o faci. Oprițindu-vă să efectuați un anumit comportament, sistemul dumneavoastră vă va continua obiceiurile, sugerând să îl luați mai târziu.

 

Sunt multe lucruri pe care ar trebui să le faci pentru a-ți schimba comportamentul, le vom explica mai jos:

 

Cauatați alternative

Concentrați-vă pe schimbarea comportamentului nedorit în ceea ce doriți. De fiecare dată când faci alte acțiuni într-un loc în care ți-ai arătat obiceiul prost, creezi o nouă amintire care îți reconectează gândurile, sentimentele și mediul fizic cu un comportament diferit. În cele din urmă, acest nou comportament va deveni norma.

 

De exemplu, Markman spune: „Când eram student, am încetat să-mi mușc unghiile în timp ce stăteam la birou, jucând în schimb jocuri de birou”.

 

Încercați să schimbați scena

Ar trebui să încercați să vă schimbați mediul pentru a face comportamentul nedorit cât mai dificil posibil. Acest lucru are două avantaje: în primul rând, schimbarea mediului înconjurător reduce șansele de a vă reaminti un comportament nedorit. În al doilea rând, dacă obiceiul este absorbit și mediul nu este propice noului comportament, este mai probabil să te oprești cu schimbarea.

 

Concepțiile greșite includ dieta, consumul de mese mari sau foarte mici, bazarea pe lichide și lipsa multor nutrienți. (Această publicație este gratuită pentru clienții dpa. Imaginea poate fi folosită numai cu textul de mai sus și cu condiția ca sursa să fie menționată.) Obiectiv: dpa Fotografie: Erich Braunsperger / dpa Sursa: Erich Braunsperger / dpa / Erich Braunsperger / dpa

Schimbați-vă mediul pentru a face comportamentul nedorit cât mai dificil posibil (dpa)

 

Recrutați pe altcineva

Folosește oamenii din jurul tău să te ajute, feedback-ul pe care îl primim de la alții este o modalitate puternică de a ne ajuta să oprim obiceiurile noastre proaste. În plus, lăsați-i pe alții să facă sugestii despre ceea ce au făcut pentru a depăși obiceiurile proaste. Partajarea de sfaturi și trucuri este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți strategiile de schimbare a comportamentului.

 

Memorie mentală

Memento-urile despre tine este o modalitate simplă de a renunța la un obicei prost, trebuie doar să iei decizia de a-ți continua să spui corpului tău pentru ca acesta să nu facă astfel de greșeli. De exemplu, să presupunem că aveți obiceiul de a vorbi prea mult într-o întâlnire și apoi de fiecare dată când o faceți, amintiți-vă că ați făcut-o o dată înainte, depuneți un efort conștient, iar după câteva zile vedeți îmbunătățiri, regresați în mod obișnuit .

 

Alegeți declanșatorii

Fiecare obicei este legat de un declanșator. De exemplu, un fumător simte nevoia să fumeze după prânz sau când se află cu un grup de prieteni care fumează. Întrucât fiecare obicei rău are o cauză, trebuie să o identifici pe a ta și, de îndată ce obiceiul tău rău iese în prim-plan, întreabă-te: ce te-a determinat să faci asta?

 

Și când te afli în primele zile de la renunțare, ar trebui să eviți cu totul declanșatorul din cauza impulsului puternic pe care îl simți. Iar fumătorii ar trebui să înceteze să meargă în zona de fumat pentru a-și însoți prietenii fumători, iar dependenții de telefon ar trebui să-și lase telefoanele nesupravegheate, pentru că dacă nu o faci, șansele ca tu să aluneci din nou sunt mici.

 

Plan pentru eșec

Majoritatea oamenilor pot renunța la un obicei prost timp de câteva zile, iar apoi un pas greșit îi face să se poticnească din nou. Asemenea recidive se întâmplă adesea dacă nu plănuiești eșecul așteptat. În procesul de eliminare a unui obicei prost, spune-ți că, dacă aluneci o dată, a doua zi vei reveni pe drumul cel bun pentru a elimina obiceiul prost.

 

A devenit munca de la distanță o amenințare pentru birouri? (pixeli)

Încercați să vă implicați în ceva care vă place să vă țineți mintea ocupată (pixeli)

ocupa

Dacă ești ocupat, mintea ta este ocupată, șansele să te obișnuiești cu obiceiul de care vrei să scapi sunt mai mici, iar când renunți la obiceiul prost și încerci să te angajezi în ceva ce îți place, va fi mai ușor pentru tu să stai departe. .

 

Folosiți mementouri vizuale și informaționale

Ca oameni, suntem ființe vizuale cărora le place să arate și să simtă lucrurile, așa că cel mai bine este să folosiți un indiciu vizual, cum ar fi note lipicioase sau să folosiți o aplicație care vă spune cât timp să renunțați la un obicei prost. Acestea par trucuri simple care nu vă vor afecta obiceiul, dar contează.

https://www.joculvietii.ro/rezervacinesunteu/8-moduri-de-a-ti-antrena-creierul-sa-renunte-la-obiceiurile-proaste/
post

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.